Czerwiec przyniósł nam kilka smakowitych nowości w Google Analytics 4. Oto one, ocenione solidnym systemem probówek. Zaczynamy od najgorzej ocenianych do najlepszych! 1. Import danych: niestandardowe […]
Współczynnik konwersji to nasz magiczny wskaźnik efektywności w ecommerce. Mówi nam, ilu odwiedzających podejmuje pożądane działania, takie jak zakup, dodanie produktu do koszyka czy zapisanie się […]
Transformacja cyfrowa to nie tylko moda, ale rzeczywistość, która definiuje sukces współczesnych organizacji. Klucz do skutecznej transformacji leży w zrozumieniu i odpowiednim zarządzaniu produktami cyfrowymi. Centralnym […]
Propozycja wartości to kluczowy element każdego produktu cyfrowego. To właśnie ona definiuje, jakie korzyści użytkownik może uzyskać z korzystania z produktu lub usługi. Bez jasno określonej […]
Witaj w świecie e-commerce, gdzie strona internetowa i fanpage na Facebooku to zdecydowanie za mało. Jeśli chcesz przetrwać i rozwijać się w tym dynamicznym środowisku, musisz […]
Wyobraź sobie, że dzień zaczynasz od wbicia igły w opuszek palca. Następnie liczysz wszystkie wartości odżywcze swojego śniadania, robisz sobie zastrzyk insuliny i wszystko notujesz w […]
Design Thinking to metoda projektowania, która rewolucjonizuje sposób rozwiązywania problemów i tworzenia innowacyjnych produktów. W tym poradniku dowiesz się, jak wykorzystać Design Thinking, aby poprawić optymalizację […]
Serwis wykorzystuje pliki cookies m.in. w celu poprawienia jej dostępności, personalizacji czy aby zbierać dane, dotyczące ruchu na stronie. Każdy może sam decydować o tym czy dopuszcza pliki cookies, ustawiając odpowiednio swoją przeglądarkę.