Zaczynamy od idei, od początku. Odkrywanie i walidacja potencjału biznesowego

A tematem głównym drugiego odcinka jest Odkrywanie i walidacja idei biznesowej, gdzie na przykładzie (nie na doniczkach i hostelach, na NUDNYM przykładzie - tak twierdzi Kuba) opowiadamy, jak to powinno przebiegać krok po kroku. O badaniach, myśleniu projektowym i pracy warsztatowej w dochodzeniu do hipotez projektowych. 

W drugim odcinku sporo się dzieje, grozy dodaje fakt, że wspominamy ZUS i „zusowskie” praktyki dochodzenia do prawdy. Nie ma to nic wspólnego z digital science, podobnie jak to, że mowa także hostelach i morderstwach – nie o jakimś konkretnym – bo byłoby za łatwo. Z jakiegoś powodu wspominamy też doniczki…  i kontrole osobiste. Tarantino lubi to. 

Jest news o czeskich aktywistach open source (tak, jest taki termin – przynajmniej w mediach). Trochę mówimy o branżowym UXowym kwartalniku, ponieważ niebawem (5 lutego) ukazuje się trzeci numer – to jest dobry sort wiedzy. Pikanterii dodaje fakt, że ukazuje się tam tekst jednego z nas. 

A tematem głównym drugiego odcinka jest Odkrywanie i walidacja idei biznesowej, gdzie na przykładzie (nie na doniczkach i hostelach, na NUDNYM przykładzie – tak twierdzi Kuba) opowiadamy, jak to powinno przebiegać krok po kroku. O badaniach, myśleniu projektowym i pracy warsztatowej w dochodzeniu do hipotez projektowych. 

ZAPRASZAMY

W TYM ODCINKU:
NEWSY: O mapach po chińsku, hackathonie w Czechach, który pozbawił Asseco 15 mln euro
FACKUP: O ZUSie vs ciężarne i karach dla Polkomtelu Solorza
TEMAT ODCINKA: Zaczynamy od idei, od początku. Odkrywanie i walidacja potencjału biznesowego
NARZĘDZIA: Anchor.fm – darmowy hosting dla podcastów
KSIĄŻKA: Metoda Lean Startup Eric Ries

Digital Science, to podcast, który będzie wprowadzał słuchaczy w cyfrowy świat produktów i usług.  W podcaście będziemy mówić o tym jak zacząć pracę na styku technologii i biznesu w roli Product Ownera, Projektanta UX, Marketera. O tym jak robić produkt, mierzyć, analizować, wytwarzać i dostarczać, rozwijać i popełniać błędy. O relacjach w zespole produktowym. 

Z rzeczy istotnych – ktoś nas słuchał na Google Podcast, niedostępnym w Polsce. Jesteśmy też na Spotify, Apple Podcast, YT, Soundcloud, Anchor…

Zawsze możesz zapytać !


PYTANIA & WSPÓŁPRACA:

Napisz: podcast@labz.pl
Zadzwoń: +48 795 682 939

Kuba Burek

Kuba

Produkt & Marketing

burek

Przewiń do góry