Tone of Voice czyli jak Twój produkt będzie się komunikować z użytkownikami. Narzędzia na pograniczu marketingu i UX

W części zasadniczej posłuchacie o Tone of Voice, o komunikacji i postawie marki, czyli o tym o czym każdy biznes wie, nie każdy sobie dobrze z tym radzi. Temat kipi od dygresji, bo i szeroko łapiemy kontekst i często odnosimy się do modułu produktowego z pierwszych trzech odcinków, bo to tam winny leżeć podstawy.

Trochę nas nie było, przyczyn jest kilka. Natura wymaga równowagi, w związku z czym w czasach zarazy dzieją się też dobre rzeczy. Narodowa kwarantanna, puste ulice a u Tomka w domu najmłodszy członek rodziny.

To plus perypetie około pandemiczne spowodowały przestój.

W tym odcinku, newsy już odrobinę przebrzmiałe – ale sytuacyjnie na czasie, przynajmniej u Tomka, bo jest o pieluchach takich co to mają komunikować… No wiecie, zmiany objętościowe. Jest znowu o leczeniu zaburzeń psychicznych. Przypadek? Oceńcie sami. Jest też gamingowo w kontekście Covid-19, bo jest gra, która robi coś z białkami i to może pomóc w znalezieniu szczepionki. Biologia nie jest naszą mocną stroną, gry owszem. Dlatego Kuba o tym wspomina. Mówimy też o wąsach, w myśl zasady – masz  wąsa, masz etat!

W części zasadniczej posłuchacie o Tone of Voice, o komunikacji i postawie marki, czyli o tym o czym każdy biznes wie, nie każdy sobie dobrze z tym radzi. Temat kipi od dygresji, bo i szeroko łapiemy kontekst i często odnosimy się do modułu produktowego z pierwszych trzech odcinków, bo to tam winny leżeć podstawy.

Oświadczamy także, że Tym odcinkiem wracamy do rygoru publikacji, a podczas [hasztag] Zostań w domu, dwa najbliższe odcinki bedą live, a traktować będą o karierze UXa, czyli od “cudzysłów” zera do UXera, a w tym przypadku do UXerki. Drugi odcinek live, będzie o dostępności produktów i usług cyfrowych.

Na żywo, goście, pytania i ferment (nie tylko ten w drinkach)… Czy to co internetu lubią najbardziej.

Po tym dłuższym-niż-zazwyczaj-wstępie, zapraszam do odsłuchu.

W TYM ODCINKU:

NEWSY: Inteligente pieluch, do tego pandemiczna gra, pozwalająca na łączenie białek i synteze przeciwciał, gra survivalowa stworzona przez uchdźcę – jak prztrwać w obozie, do tego rozszerzona rzeczywistość do leczenia zaburzeń psychicznych a Poczta Polska będzie doręczać dla Amazonu.

FACKUP: Jeden wielki pandemiczny paraliż, a także o samobójstwie na TikToku i zachowaniu chińskich właścicieli w tym przypadku.

TEMAT ODCINKA: Tone of Voice czyli jak Twój produkt/ usługa będzie się komunikować z użytkownikami. Narzędzia na pograniczu marketingu i UX

Digital Science, to podcast, który będzie wprowadzał słuchaczy w cyfrowy świat produktów i usług.  W podcaście będziemy mówić o tym jak zacząć pracę na styku technologii i biznesu w roli Product Ownera, Projektanta UX, Marketera. O tym jak robić produkt, mierzyć, analizować, wytwarzać i dostarczać, rozwijać i popełniać błędy. O relacjach w zespole produktowym.

Z rzeczy istotnych – ktoś nas słuchał na Google Podcast, niedostępnym w Polsce. Jesteśmy też na Spotify, Apple Podcast, YT, Soundcloud, Anchor…

Zawsze możesz zapytać !


PYTANIA & WSPÓŁPRACA:

Napisz: podcast@labz.pl
Zadzwoń: +48 795 682 939

Kuba Burek

Kuba

Produkt & Marketing

burek

Przewiń do góry