Segmentacja i personalizacja procesów w produkcie cyfrowym jako podstawa do efektywnego wdrożenia Machine Learning.

Jedenasty odcinek Digital Science Podcast, to fantastyczna informacja. Przystęplowaliśmy naszą współpracę z Product Design Magazine , i w każdym numerze będziemy się jako zespół podcastowy pojawiać w specjalnie wybranym temacie. I co ważne nie będzie to program z cyklu “jak żyć”... U nas zwyczajne nie-infuencerskie - JAK ROBIĆ.

A konkretnie jak robić produkty cyfrowe – w uproszczeniu oczywiście. Rozmawiać będziemy na ważkie tematy zgodnie z cyklem wydawniczym i tematycznym przy danym numerze.

Pierwszy SPECJALNY odcinek rozgrywa się na styku trzech wierzchołków trójkąta produktu cyfrowego (UŻYTKOWNIK – TECHNOLOGIA – BIZNES) z większym naciskiem na technologię. Bo rozmawiamy o Machine Learning, buzzwordzie krążącym obecnie po sieci jak niegdyś chatboty.

U nas konkretnie o tym jak przygotować swój produkt by móc ML efektywnie wdrażać.

W związku z tym bardzo dużo mówimy o procesach zachodzących w produkcie w każdym z jego obszarów, o segmentacji, zarówno tej związanej z towarem usługą jak i tej relacyjnej, biznesowej a także tej behawioralnej opartej o procesy i demografię użytkownika. Spory wątek dotyczy jakości i umiejętności przetwarzania danych, jest zajawkowo o marketing automation (będzie o tym osobny odcinek).

To wszystko omawiamy w sposób prosty, ze szczyptą humoru, a nawet sarkazmu – w oparciu o procesy zachodzące w typowym e-commerce.

Zapraszamy

PARTNER ODCINKA: Product Design Magazine // https://productdesignmagazine.pl/

Zawsze możesz zapytać !


PYTANIA & WSPÓŁPRACA:

Napisz: podcast@labz.pl
Zadzwoń: +48 795 682 939

Kuba Burek

Kuba

Produkt & Marketing

burek

Przewiń do góry