Posłuchajcie a dowiecie się, między innymi co to jest cel biznesowy i dlaczego celem biznesowym nie jest zarabianie pieniędzy. Co to jest impact mapa, jak się do tego mają historyjki użytkownika i jak w końcu opracować arkusz ewaluacyjny mierzący jakość produktu cyfrowego.
Zapraszamy!
Napisz: podcast@labz.pl
Zadzwoń: +48 795 682 939
Asia dzieli się z nami swoim szerokim doświadczeniem i opowiada o potknięciach, eksperymentach, ale przede wszystkim rozmawiamy o tym czym jest innowacja i jak ona się objawia w tym szalonym okresie. Konkludujemy że Covid najlepszym inkubatorem innowacji jest i że ogólnie wina Tuska. Mocno finiszujemy stałą pozycją książkową, z którą łączy się potencjalne rozdawnictwo… Więc dotrwajcie do końca odcinka.
Zapraszamy!
Żmuda & Burek
Joanna Ostafin / Project: People
Większość jej rozmów rozpoczyna się od „mam pomysł”. Joanna jest seryjną inicjatorką i współzałożycielką wielu organizacji, marek i społeczności. Na co dzień pełni rolę CEO w Project: People oraz rozwija markę DesignWays.
Współzałożycielka Project: People i Project: Values. Współtwórczyni DesignWays Conf i DesignWays Hub. Powołała do życia kilka społeczności, w tym m.in. Krakowską Inicjatywę Designerską oraz Product Culture Community.
Bardzo chętnie dzieli się wiedzą podczas warsztatów czy konferencji – występowała m.in. na Grafconf, Konferencja UX w biznesie, Mobile Trends Conference, ProductCamp, Bitspiration i wielu innych. Wykładowca w Wyższej Szkole Europejskiej oraz Wyższej Szkole Bankowej. Autorka ebooka “+25 do ekwipunku warsztatowca”.
Szczerze zakochana w podejściu lean, a zwłaszcza Lean Startup & Lean UX. Ogromna fanka projektów edukacyjnych, warsztatów, procesu Product Discovery i… ludzi. Prywatnie amatorka street workout i biegów z przeszkodami.
Zatem jesteśmy ponownie. Po sześciu miesiącach. PO SZEŚCIU MIESIĄCACH!!!11… I wracamy z gorącym szeroko omawianym w sezonie konferencyjnym temacie o Audycie w trójkącie nieskończoności produktu cyfrowa. Co zacz zapytacie?