Internet Beta 2022 – Tomek Żmuda – Rzecz o tym jak rekrutować Mindset a nie Skillset

Byliśmy na Internet Beta 2022. Merytorycznie super ciekawa, ze znakomitymi prelekcjami... Pośród wielu smakowitości zanalazł się Tomek, ze swoimi arkuszami i metrykami, próbujący pokazać, że niemierzalne da się opomiarować. Z premierową, ledwo wygrzaną prezentacją pt. "Rzecz o tym jak rekrutować Mindset a nie Skillset".

Opis prezentacji
Zatem masz produkt cyfrowy, który jest w fazie wzrostu i by dalej się rozwijać potrzebujesz projektanta UX, product designera. Albo masz zespół, który radzi sobie dobrze, ale potrzebujesz świeżej krwi, jakiegoś impulsu by robić rzeczy legendarna. Ewentualnie to jest ten czas, kiedy zespół potrzeba rozbudować, a projektanta w specyfice produktu wychować.  Zatem jak rekrutować, jak prowadzić ewaluacje by nie wpaść w pułapkę ładnych interfejsów i elokwentnego słowotwórstwa… Bo musisz wiedzieć, że  to przede wszystkim mindset, to jak definiuje i rozwiązuje problemy czyni kandydata, szczególnie dla poziomu junior / mid. I mam dla Was narzędzie, swoisty framework rekrutacyjny (bez ani jednego zadania rekrutacyjnego pt. narysuj nam landing pejdża), który pozwala wyłowić diamenty do oszlifowania – u mnie działa! Co więcej i co najistotniejsze i co daje najwięcej korzyści, kluczowym elementem narzędzia jest self workshop, który przepracowuje narzędzie rodem z podręczników do Design Thinking I z przyjemnością opowiadam dlaczego działa, dlaczego myślenie projektowe jest tutaj kluczowe i jak stosować narzędzie 🙂

Beta, to jak zwykle tona dobrego materiału, świetnych ludzi. Jak na przykład, ta Łukasz Kępiński o tym, że trzeba do ludzi po ludzku, to wtedy łatwiej nawiązywać relacje, również te biznesowe. Albo ta Katarzyna Leszczyńska-Bohdan o konfliktach w zespołach, ich strukturze – dobrze przedstawione… Była też rzecz mocno nawiązująca do tematyki, z którą ja przyjechałem, prelekcja dotycząca lepszej, jakościowej rekrutacji Paulina Wardęga z Heroify Jak zwykle warto wymienić pełną przykładów znakomitą prezkę Kamil Kozieł o pozornie nieistotnych czynnikach w marketingu, tym bardziej, że była masa przykładów z e-commerców mających istotny wpływ na konwersję. Powiedzieć, że to powinien być elementarz dobrych praktyk, to jak nic nie powiedzieć. I wiele, wiele dobra… Ale przede wszystkim #klimattoludzie znakomity networking. (tak dobrze myśłicie – oczywiście, że chodzi o after).

 

Zawsze możesz zapytać !


PYTANIA & WSPÓŁPRACA:

Napisz: podcast@labz.pl
Zadzwoń: +48 795 682 939

Kuba Burek

Kuba

Produkt & Marketing

burek

Przewiń do góry