Cóż, gratulacje! Właśnie zrobiłeś/aś krok w stronę analitycznego oświecenia. Teraz nie pozostaje nic innego, jak wziąć byka za rogi i zacząć transformować dane w konkretne działania.
Niespodzianka! 🎵 Piosenka o danych
"Tymi ręcyma robione". MUSISZ! Kliknij play!
Oto, co dla Ciebie przygotowaliśmy
Darmowy przewodnik:
To nie jest zwykły przewodnik. To jest Twoja mapa skarbów do świata analityki. Znajdziesz w nim krok po kroku, jak zacząć pracować z danymi w sposób, który naprawdę ma sens.
Arkusz CRO
Conversion Rate Optimisation:
Monitorowanie konwersji? Tak, to jest to. Nasz arkusz pozwala na śledzenie fluktuacji ruchu, konwersji i sprzedaży z podziałem na kluczowe segmenty użytkowników.
Zamówienia, przychód, średni koszyk i totalna konwersja? Żaden problem.
Podział na użytkowników mobilnych i desktopowych? Oczywiście, że jest.
Heatmapa
Przygotowane formatowanie w arkuszu CRO
Kolorowe, warunkowe formatowanie, które pokaże Ci wzorce zachowań, anomalie i odchylenia. Będziesz wiedział/a, gdzie jest problem, zanim jeszcze się pojawi.
Raporty w Looker Studio:
Conversion Rate Optimisation:
Pokażemy Ci, jak przygotować raporty, które naprawdę mają sens.
Agregacja danych z Google Analytics 4 w kontekście tygodnia, dnia tygodnia i godziny.
Monitorowanie liczby użytkowników, konwersji, nowych użytkowników i sesji użytkownika w dowolnym okresie czasu.
Analiza dni tygodnia i godzin, które przynoszą najwięcej ruchu i konwersji.
Pobierz, korzystaj i działaj
Wystarczy kilka minut, aby zrozumieć działanie i zacząć efektywnie pracować na danych.
Serwis wykorzystuje pliki cookies m.in. w celu poprawienia jej dostępności, personalizacji czy aby zbierać dane, dotyczące ruchu na stronie. Każdy może sam decydować o tym czy dopuszcza pliki cookies, ustawiając odpowiednio swoją przeglądarkę.